تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2023-11-12

افزایش بازدید اینستاگرام 11 راهکار برای افزایش بازدید در اینستاگرام نوین هاب

با حفظ اصالت و خلاقیت در تولید محتوا می‌توانید اعتماد مخاطبان را جلب کنید و آن‌ها را به دنبال‌کنندگان وفادار صفحه خود تبدیل کنید. محتوای کوتاه مانند ویدیوهای کوتاه ریلز، فراتر از یک ترند هستند و یک استراتژی بازاریابی قدرتمند برای کسب‌وکارهای کوچک محسوب می‌شوند. محتوای کوتاه می‌تواند کاربران زیادی را جذب کند، زیرا اصالت چیزی است که مردم بیش از هر زمان دیگری خواهان آن هستند. حواستان باشد که اگر برند شما محتوای کوتاهی ارائه نمی‌دهد، رقبای شما می‌توانند از این فرصت به نفع خود استفاده کنند.

کپشن مناسب برای افزایش بازدید اینستاگرام

گفته می‌شود که کپشن‌های کوتاه موجب افزایش بازدید اینستاگرام می‌شود. امیدواریم توانسته باشیم این مقاله راهکارهای لازم را به شما آموزش دهیم. در این مقاله به طور کامل افزایش بازدید در اینستاگرام را بررسی کردیم. با هم فهمیدیم که چگونه می‌توانیم بازدید پیج خود را افزایش دهیم و تمام روش‌های بهبود پیج خود را یاد گرفتیم. در آخر از شما می‌خواهیم که سوالات خودتان را در بخش نظرات از ما بپرسید و اگر تجربه خاصی در این زمینه دارید، با ما در میان بگذارید.

همچنین سعی کرده‌ایم که آموزش تصویری سئو اینستاگرام را ارائه دهیم. درباره مااز سال ۱۳۹۹ به عنوان مرجع آموزشی استارتاپ‌ها فعالیت می‌کنیم. ماموریت اصلی ما در این سال‌ها، ارائه مشاوره، تحقیقات و آموزش‌های کارآمد بوده است. از مشاوره‌ی اولیه تا ارائه‌ی راهکارهای نوآورانه، با شما همراه خواهیم بود تا به بهترین نتیجه برسید.

به‌عنوان مثال، می‌توانید مشاهده کنید که در چه زمان‌هایی پست‌های شما بیشترین لایک و کامنت را دریافت کرده‌اند و از این اطلاعات برای تعیین زمان‌های بهینه برای انتشار استفاده کنید. همچنین، توجه به نوع محتوای محبوب در بین فالوورها مانند ویدئوها، تصاویر یا نقل‌قول‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای جذاب‌تر و مرتبط‌تری ایجاد کنید. تکنیک‌های آنالیز اینستاگرام می‌توانند به شما کمک کنند تا استراتژی بازدید پست‌ها و استوری‌های خود را بهبود ببخشید. یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که اینستاگرام برای آنالیز ارائه می‌دهد، Instagram Insights است که اطلاعات دقیق درباره رفتار کاربران، زمان‌های فعال بودن و نوع تعاملات را ارائه می‌دهد. با تحلیل این داده‌ها، شما می‌توانید تشخیص دهید که کدام پست‌ها و استوری‌ها بهترین عملکرد را داشته‌اند و از این اطلاعات برای بهینه‌سازی محتوای آینده خود استفاده کنید. برای مثال، از فالوورهای خود بخواهید در کامنت‌ها نظرشان را بنویسند یا پست‌های شما را به دوستانشان معرفی کنند.

این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، به‌‌خوبی اهمیت... اگر برای شما هم سوال «ربات اینستاگرام چیست؟» پیش آمده، پیشنهاد می کنیم کلیک کنید و اطلاعات خود را کامل کنید. به جای انتشار 20 پست در هفته، از منابع و زمان مشابه فقط برای یک یا دو پست استفاده کنید و آنها را عالی کنید. از سویی دیگر به اعتبار و محبوبیت اکانت خود نزد مخاطبانتان بیفزایید. همچنین از اهمیت برگزاری مسابقات اینستاگرامی برای ذخیره و بازنشر پست خود غافل نشوید.

وجود مخاطبان زیاد این شبکه اجتماعی به صورت بالقوه پتانسیل رشد کسب و کار شما را دارد اما آن چیز که اینجا مهمتر از افزایش مخاطب است، افزایش تعامل و مشارکت بیشتر مخاطبان شماست. در بخش دیگر کاپریلا که کاربرد تبلیغ‌دهنده دارد، کسب و کارها می‌توانند خود را معرفی کنند. چون این تبلیغات تنها به مخاطبان هدف نشان داده می‌شود، نرخ تبدیل آن‌ها بالا است. اینستاگرام مارکتینگ، مبحثی است که با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است. با فعالیت اصولی و هدفمند در این شبکه اجتماعی ، می‌توانید کسب و کار خود را متحول کنید.

همچنین می‌توانید از بازاریابی ایمیلی برای تبلیغ مستقیم پیج اینستاگرام استفاده کنید. برای مثال در صفحه اینستاگرام خود مسابقه‌ای راه انداخته‌اید و می‌خواهید افراد را از طریق ایمیل به آن هدایت کنید. همچنین فعالیت‌های ایونت مارکتینگ خود را می‌توانید از طریق ایمیل به اطلاع مشترکان برسانید. استراتژی‌های کارآمد، چند کانال را به صورت هم‌زمان به کار می‌گیرند و سیستمی منسجم ایجاد می‌کنند که برای ایجاد بهترین نتایج، هم‌افزایی کنند.

اینستاگرام دائما در حال به‌روزرسانی و اضافه کردن قابلیت‌های جدید است. از ریلز و امکانات جدید پست گرفته تا قابلیت‌های جدید استوری، همگی فرصت‌هایی برای جذب مخاطب جدید و افزایش بازدید هستند. ابتدا ببینید چه قابلیتی با استراتژی محتوا و نوع مخاطب شما همخوانی دارد. سپس با خلاقیت و نوآوری، از این قابلیت‌ها برای تولید محتوای جذاب و پربازدید استفاده کنید. برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، افراد و برند‌ها را منشن کنید. اگر آن‌ها استوری شما را پیجشان منتشر کنند (که معمولا این طور می‌شود)، افراد زیادی به پیج‌تان سرازیر می‌شود.

تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است. این هزینه می‌تواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود. تبلیغات پولی هم به‌صورت آنلاین (مانند تبلیغات در گوگل و اینستاگرام) و هم آفلاین (مانند بیلبوردها و تلویزیون) انجام می‌شود. با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است. اگر پیج شما تبلیغاتی است و هیچ محصولی برای فروش ندارید، بالا بودن پروفایل ویزیت نشانه‌ای از اهمیت پیج دارد که با نشان دادن آمارهای آن می‌توانید برای مشتریان تبلیغات، قیمت بالاتری را تعیین کنید.

گاهی اوقات بنا به دلایل مختلف، ممکن است نخواهند ویدئو را با صدا نگاه کنند. در چنین شرایطی استفاده از زیرنویس به دیده شدن آن ویدئو کمک می‌کند. چرا که کاربران بدون صدا هم متوجه می‌شوند، محتوای آن ویدئو چه چیزی است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال سایت بالا بردن ویو پست اینستاگرام می‌گردید، باید بگوییم که راهکار میان‌بری وجود ندارد! در غیر این صورت بالا بردن ویو در اینستاگرام فقط موقتی است و به پیج شما آسیب زیادی می‌زند. در جدول زیر می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری درباره تعداد کاربران ماهانه، بازه سنی و کاربرد هر شبکه اجتماعی پیدا کنید تا بهترین پلتفرم را برای انتشار تبلیغات خود انتخاب کنید.

هشتگ مرتبط

اگر آن‌ها استوری شما را add to story کنند، مسلما بازدید اینستاگرام شما افزایش پیدا خواهد کرد. با گذشت زمان، مخاطبان ممکنه به تبلیغات شما عادت کنن و جذابیتش رو از دست بده. بنابراین، همیشه محتوای جدید و خلاقانه تولید کنین تا توجه کاربران حفظ بشه. انتخاب فرمت مناسب تبلیغات به هدف کمپین، نوع محتوایی که می‌خواین ارائه بدین و علایق مخاطب هدفتون بستگی داره. مثلاً اگه هدف شما تعامل بیشتره، استفاده از ریلز یا استوری می‌تونه مؤثر باشه.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

ابزار Insights اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا زمان‌های پرتعامل مخاطبان خود را شناسایی کنید. برای افزایش بازدید پست اینستاگرام و ایجاد یک جامعه فعال در پیج خود، تعامل مستمر با کاربران ضروری است. پاسخ دادن به کامنت‌ها، دایرکت‌ها و برقراری ارتباط با فالوورها از طریق استوری‌ها یا پست‌ها باعث ایجاد ارتباط عمیق‌تری با مخاطبان می‌شود. این تعاملات باعث می‌شود کاربران بیشتر به محتوای شما توجه کنند و احتمالاً آن را به دوستان خود پیشنهاد دهند. پس از مدتی با تحلیل نتایج و بررسی بازخورد مخاطبان، می‌توانید رویکرد و استراتژی خود را در اینستاگرام بهینه‌سازی کنید و شاهد رشد روزافزون پیج خود باشید.

با نوشتن یک بیو حرفه‌ای، گذاشتن لینک سایت، آدرس ایمیل، شماره تماس، شماره کاری و… به جذب مخاطبان هدفمند خود کمک می‌کنید. همچنین داشتن یک بیو کامل به شما کمک می‌کند تا یک کاربر واقعی از دیدگاه کاربران به ‌نظر برسید و راحت‌تر به شما اعتماد کنند. محتوای اینستاگرام با محتوای سایت یا شبکه‌های اجتماعی دیگر متفاوت است! با درنظر گرفتن اصول طراحی و زیبایی محتوای اینستاگرام می‌توانید بازدید بالایی بگیرید. استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت بالا، فیلترهای بومی اینستاگرام و گزینه‌های ویرایش در این زمینه کمک زیادی به شما می‌کند. بسیاری از کاربران اینستاگرام بعد از یک روز کاری طولانی، به سراغ ریلزها می‌روند و ویدئوهای جذاب می‌بینند.

این روش‌ها نه تنها تعامل را افزایش می‌دهند، بلکه فالوورها را به اشتراک‌گذاری محتوا تشویق کرده و در نتیجه شانس دیده شدن استوری‌های شما در بین فالوورهای جدید بیشتر می‌شود. شما می‌توانید تبلیغات خود را بر اساس فاکتورهایی مانند سن، مکان جغرافیایی، جنسیت و علایق مخاطبان هدف تنظیم کنید. این قابلیت باعث می‌شود بودجه تبلیغاتی شما به‌صورت هوشمندانه صرف شود و مخاطبان واقعی و علاقه‌مند به حوزه فعالیت شما جذب شوند. برای مثال، اگر مخاطبان شما دانشجویان هستند، احتمالاً ساعات عصر یا اوایل شب زمان مناسبی برای انتشار محتوا خواهد بود.

پس اگر پیج شما تقلبی به‌نظر بیاید، حتما آن را آنفالو می‌کنند و از خدمات یا محصولاتتان استفاده نخواهند کرد. یک پیج با هزار فالوور و بازدید واقعی، بهتر از پیجی 20 هزارتایی با دو‌ هزار فالوور و ریچ واقعی است. همیشه یک نکته جذاب را برای کپشن کنار بگذارید تا افراد برای خواندن آن کنجکاو شوند.خط اول کپشن را با دقت بنویسید؛ زیرا قلاب کار است.در کپشن از کاربران سوالی بپرسید که آن‌ها را به کامنت‌گذاشتن نوشتن تشویق کند. اگر نمی‌دانید چطور یک پیج مناسب انتخاب کنید، پلتفرم جریان با لیستی بلندبالا اینجاست تا به شما کمک کند. کافیست از تبلیغات تعرفه‌ای استفاده کرده و در دسته‌بندی‌های جریان، حوزه مورد‌نظرتان را انتخاب کنید تا پیج‌های مرتبط را ببینید. برای این که تداوم خود را حفظ کنید، تقویم محتوایی بچینید تا پست و استوری روز‌های پیش‌رو را مشخص کنید.

اینستاگرام، در صفحه اکسپلور، براساس علایق و عادات افراد، به‌ آن‌ها پست‌هایی را نشان می‌دهد. افراد در این مکان پست‌ها و ویدیوهای آموزشی را مشاهده می‌کنند که صفحات آن‌ها را دنبال نکرده‌اند. در اکسپلور پست، استوری و Reels وجود دارد، اما همه این موارد، همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، به صورت شبکه در کنار هم نمایش داده می‌شوند. پس از این‌که فرد پستی را برای مشاهده انتخاب کند، سایر پست‌های مرتبط در ادامه آن نمایش داده می‌شوند. یکی دیگر از روش‌های موثر برای افزایش بازدید پست اینستاگرام و افزایش بازدید استوری اینستاگرام، استفاده از تبلیغات اینستاگرامی است.

    {
  • زیرا آن‌ها را برای دیدن استوری کنجکاو می‌کند تا وارد پروفایل شما شوند و از این طریق نرخ بازدیدهای پیج بالا می‌رود.
  • |}
  • آمارهای مربوط به پروفایل ویزیت اینستاگرام نشان‌دهنده تعداد کاربران جدیدی است که وارد پیج شده‌اند.
  • {
  • با داشتن استوری های تعاملی با پیج هایی که در یک حوزه کاری هستید می توانید اقدام به تبلیغ پست یک پیج دیگر و تبلیغ پست خود در استوری دیگری نمایید.
  • |}
  • استفاده از هشتگ‌های مناسب، نوشتن کپشن حرفه‌ای، تولید و انتشار منظم محتوا و انتشار استوری از بهترین‌های راه‌ها برای بالا بردن بازدید هستند.
  • {
  • وقتی کاربر روی تبلیغ کلیک می‌کند به صفحه‌ای در اینستاگرام هدایت می‌شود که به آن «Instant Experience Storefront» می‌گویند و می‌تواند در آن اطلاعات بیشتری در مورد محصول کسب و اقدام به خرید کند.
  • |}
  • تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است.

روز‌ و ساعت‌های مختلف را تست کنید و ببینید در چه زمانی واکنش بیشتری می‌گیرید.حواستان باشد الگوی ثابتی در فعالیت نداشته باشید، مثلا همیشه شنبه صبح پست نگذارید. ممکن است فالوور‌‌هایی که در این ساعت مشغول‌اند، هر شنبه محتوا را از دست بدهند. در محل زندگی خود بگردید و افراد تاثیرگذار حوزه کاری خود که در اینستاگرام فعال هستند را پیدا کرده و به آن‌ها پیشنهاد همکاری دهید.

اگر قصد استفاده از محتوای ویدیویی آماده را داشتید نیز سعی کنید حتما در آن تغییراتی ایجاد کنید و به صورت کامل آن را کپی نکنید. قبلا در مقاله‌ای آموزش گذاشتن فیلم طولانی در پست و استوری اینستاگرام را به صورت کامل و تخصصی برایتان آماده کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید. یکی از عوامل مهم موفقیت در اینستاگرام که باعث افزایش ویو پیج، افزایش ویو استوری و به صورت کلی افزایش بازدید از پیج شما خواهد شد، تداوم است. روزانه حداقل یک پست و یک استوری بگذارید و سعی کنید که اینکار را در هر شرایطی و به هرنحوی که شده انجام دهید.

برای همین باید تا حد امکان پروفایل صفحه اینستاگرام خود را جذاب کنید تا کاربران شما را فالو کنند. به طور کلی، الگوریتم اینستاگرام به پیج‌هایی که از انواع مختلف محتوا استفاده کنند، اعتبار بیشتری قائل می‌شود. از طرف دیگر، استفاده از سبک‌های مختلف محتوایی باعث می‌شود که حرفه‌ای‌تر دیده شوید. نکته مهم این است که بایستی سعی کنید که برای انتشار هر نوع محتوا، از قالب محتوایی مناسب استفاده کنید. مثلا برای انتشار ویدیوهای کوتاه استوری و برای انتشار ویدیوهای بلندتر، پست گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

{

پاسخ مهم‌ترین سوالات شما در مورد رشد سریع پیج اینستاگرام

|}

حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند. ایجاد تعامل با مخاطبان می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد. هشتگ‌ها ابزار بسیار قدرتمندی برای افزایش بازدید پست اینستاگرام هستند. انتخاب هشتگ‌های مناسب به شما کمک می‌کند محتوای خود را به مخاطبانی که هنوز شما را نمی‌شناسند، نمایش دهید.

برای ایجاد استراتژی مؤثر، باید از استیکرها به‌درستی استفاده کنید. برای مثال، استفاده از استیکر نظرسنجی برای دریافت بازخورد یا استیکر سوالات برای پرسیدن نظرات فالوورها می‌تواند میزان تعامل را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد. همچنین، برگزاری چالش‌ها یا نظرسنجی‌های موضوعی به‌ویژه در زمینه‌هایی که به علاقه‌مندی‌های فالوورها مرتبط است، می‌تواند باعث جلب توجه و افزایش مشارکت شود. یکی از بهترین راه‌ها برای درک بهتر فضای رقابتی و الگوبرداری از استراتژی‌های موفق، دنبال کردن پیج رقبای اصلی و برندهای مطرح حوزه فعالیتتان است. با تحلیل محتوای این پیج‌ها متوجه خواهید شد که چه نوع محتواهایی با اقبال مخاطبان روبرو می‌شوند، چه فرمت‌هایی بازخورد بهتری می‌گیرند و چه تکنیک‌هایی در جلب توجه دنبال‌کنندگان موثر هستند. استفاده از تگ لوکیشن به اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا محتوای شما را به افراد حاضر در آن مکان خاص نمایش دهد.

هزینه تبلیغات اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد و هیچ قیمت متوسطی برای آن وجود ندارد. موفق شدن در این پلتفرم نیازمند رعایت یکسری اصول و گروهی از ترفندهای کاربردی است. داشتن برنامه برای طی کردن ادامه مسیر مثل چراغی راه را برای شما روشن می کند. بهترین ابزار برای شناسایی این زمان اینسایت اینستاگرام است که توسط خود اینستاگرام برای پیج های تجاری راه اندازی کرده است.

برای این منظور، ترکیبی از هشتگ‌های پرطرفدار (که معمولاً رقابت بالایی دارند) و هشتگ‌های خاص‌تر و مرتبط با حوزه فعالیت خود را به کار بگیرید. می‌توانید با برندهایی همکاری کنید که مخاطبان هدفشان با شما مشابه است اما رقیب محسوب نمی‌شوند و یکدیگر را در صفحات خود معرفی کنید یا کمپین مشترک راه‌اندازی کنید. همچنین با انتشار پست‌های ارزشمند که توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود، پیج خود را تبلیغ می‌کنید. این پست‌ها باعث می‌شوند به صفحه اکسپلور نیز راه یابید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. در تبلیغات تصویری اینستاگرام، کسب و کارها از یک تصویر برای تبلیغ پیج اینستاگرام، برند، محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند.

آمارهای مربوط به پروفایل ویزیت اینستاگرام نشان‌دهنده تعداد کاربران جدیدی است که وارد پیج شده‌اند. از هشتگ‌های مناسب و مرتبط استفاده کنید، محتوای جذاب و باکیفیت ایجاد کنید، به طور منظم پست بگذارید و با فالوورها تعامل کنید. حتی اگر هر روز هم پست و استوری منتشر کنید، در حالی که بی‌هدف، بدون منظور و تارگت خاصی صرفا برای پر کردن محتوای پیج خود این کار را انجام دهید، به بازخورد لازم از طرف کاربر نخواهید رسید. دعوت به نظر دادن در محتوای تصویری شما یا کپشن باعث می شود که افراد بیشتر ترغیب به کامنت گذاشتن شوند اما فراموش نکنید با ترفندهایی جذاب مخاطبان را وادار کنید تا برای شما نظرش را بازگو کند. افزایش تعداد فالوورها و جلب مشارکت برای پست‌ها می‌تواند کار دلهره‌آوری به نظر برسد، بنابراین پادها به عنوان یک راه جذاب برای افزایش تعداد تعامل پست شما در نظر گرفته می‌شوند.

برای تشویق به تولید UGC می‌توانید مسابقه‌هایی را برگزار کنید یا از هشتگ‌های اختصاصی برند خود استفاده نمایید. طبق آمار 79 درصد از مصرف کنندگان می‌گویند محتوای ساخته‌شده توسط کاربر تاثیر قابل توجهی روی خرید آن‌ها دارد. پس اگر بتوانید بازدید این محتوا را بالا ببرید، مخاطب‌ها با شما رابطه نزدیک‌تری احساس می‌کنند. هرچه تصاویر شما کیفیت بالاتری داشته باشند، احتمال افزایش بازدید پست اینستاگرام شما بیشتر است. استفاده از استوری‌ها، پست‌ها و ریلزهای حرفه‌ای، کارآمد و خلاقانه بهترین راه افزایش بازدید در اینستاگرام محسوب می‌شود. از آن‌ها بخواهید شما را در اینستاگرام فالو کرده، لایک کنند و کامنت بگذارند.

حالا چطور بهترین ساعت را پیدا کنیم؟ کلید این کار داده‌های Insight است.

استفاده از این نوع محتوا در صفحه به پیج شما ارزش و اعتبار می‌بخشد. همیشه سعی کنید محتوای کاربران را در استوری خود بازنشر کنید و در استوری قرار دهید. این نوع محتوا تعداد زیادی بازدیدکننده را به سمت صفحه اینستاگرام شما هدایت می‌کند.

از دید کاربران نیز، پیجی که فعالیت مداوم دارد، نشان از تداوم کار، سخت کوشی و تلاش برای ایجاد محتوای مناسب را خواهد داشت. پس به جای اینکه در یک روز از هفته بیش از حد فعال باشید و سایر روز‌ها فعالیتتان کم شود، جلوگیری کنید. ما سعی می‌کنیم روش‌های مختلف افزایش و جذب فالوور در اینستاگرام را توضیح دهیم. همچینن تاثیر اینستاگرام در سئو سایت را هم مورد بررسی قرار خواهیم داد. سئو اینستاگرام چیست - این اصطلاح برای مجموعه اقداماتی اطلاق می‌گردد که به کمک آن‌ها بتوانیم بیشتر در شبکه اینستاگرام دیده شویم و بتوانیم جذب فالوور اینستاگرام به صورت ارگانیک کنیم. هر چند عبارت سئو اینستاگرام به کل غلط رواج یافته، اما باید با آن کنار بیایم و اقداماتی که در نهایت منجر به بهینه سازی پیج اینستاگرام می‌شود، آشنا شویم.

اگر می‌خواهید بازدید پیجتان افزایش یابد، باید پست‌هایتان را زمانی منتشر کنید که درصد زیادی از فالوورهایتان آنلاین هستند. به عنوان مثال ساعت 9 شب، زمان بهتری نسبت به ساعت 5 صبح برای انتشار پست است. این فرمت به کاربران این امکان رو می‌ده که مستقیماً از طریق تبلیغ، محصولاتتون رو بررسی کنن و حتی خرید کنن. این نوع تبلیغات برای برندهای فروشگاهی یا کسب‌وکارهایی که محصولات متنوعی دارن، انتخاب مناسبیه.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغ در اینستا